Friday, May 1, 2009

award dari bubu~






Rule:
1. Put this badge in your awesome blog.
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.
4. Let them know about this


Ni bubu bagi saya. Saya amik lambat (busy). Sory bubu. Dah kuning pun padi tu.. Macam jata negeri kedah pun ade ni.. Mesti orang kedah yang buat.. Tak pun orang tu suka makan nasi..
Owh.. Bubu kata saya sporting dan sangat best ahahaha...
Tak de laa.. Mane ade.. Pandai2 je hmm...
(lepas ni saya belanja bubu mcD ok!!)

Ape? 10 orang? Tak cukup la wawawawa...
okey2...Err. memula saya nak bagi kat..


1. Anah
Dia kawan baik saya masa di ukm. Dia sangat baik. Dia selalu kongsi coki- coki dia dengan saya. Saya sayang dia..
(syyhh...jangan bagi tau dia! saya malu..:-D)
Tapi dia takde blog. Takpe. Saya nak bagi jugak untuk dia buat wallpaper kat laptop dia.


2. Razysan
Erkkk.. boleh ke? Saya nak dia jadi kawan baik saya merangkap soul mate atau pemanis hati dan cinta saya serta skandal saya untuk teman saya di waktu saya ingin ke library dan ingin membeli perabot rumah.
(tapi dia tak suka pergi library!!)


3. Bubu
Bubu seorang kanak2 yang sangat riang apabila mendengar nama incik h***i beliau berada di taliponnya. Saya suka cara bubu berlagak muda dari ahli group aug yang lain. Walaupun begitu, saya masih terasa malu apabila tersalah tegur dia waktu di atm bsn masa nak gi kelas suatu ketika dulu. Saya doakan dia supaya menjadi seorang ahli sains sekitaran yang berjaya.


4. Liya
Liya kawan baik saya kat rumah. Liya pun takde blog. Tapi saya nak dia letak award ni kat primary pic handfon dia. Nanti saya bagi kat dia.


5. En. Mat
En Mat adalah penyelia kertas projek saya merangkap lecturer saya untuk subjek media planning. Beliau sangat baik dan pemurah. Beliau telah membelanjakan hartanya untuk saya dan rakan2 sekelas saya makan- makan sebanyak 5 kali dalam masa 2 tahun. Mungkin saya akan buat kan beliau frame untuk letak award ni di ruang tamu rumahnya.


6. Silent readers
Sesiapa saja yang nak award ni boleh hantarkan surat permohonan dan saya akan proses dalam masa dua(2) hari. Hanya 5 permohonan yang terawal saja diterima.


Sekian.



2 comments:

mAwAr LiyAnA~ said...

kantoi...!! nak ckp kat anah... haaa.. malu la 2..

jijah said...

chet!! tamau la bocor rahsia hahaha...