Tuesday, April 14, 2009

Aku? Lesbian? -Part 2-


Ai... Minggu lepas balik umah. Kawan kawen wuwuwu... sedihnye huhu..










Malam tu sesi berinai. Aku pi lambat sket sebab penat la baru sampai umah kan, pastu nak siap2 lagi..(tipu.. dia mandi lambat !!)






















































































Ni kami buat hehe.. cantik tak?? ade sape2 nak tempah? hehe.. tak tau sampai kol bpe baru siap ni tapi mak aku dah kal tanye nak tido mane nanti.. buat nye kejap je tapi sembang je lebih.. yela dekat setahun tak jumpe.. brape byk tah drama aku ceritakan mlm tu huhu..







Pastu dah malam, balik.. rase nak tido je kt umah dia tapi ramai orang. Kang ade la sore2 sumbang " ai.. umah ko dekat je pun nak tido sini??".. hmm.. kat umah aku prepair benda ni lak.. hmm.. siap pun huhu.. ok dah.. jom tido.





























Pagi ni aku siap awal2 nak tolong pape untuk majlis nikah dia. Tapi, cam tak de pape pun nak ditolong.. so tolong amik gambar je la.. Mase ni tgh makeup untuk majlis nikah. Nikah kat umah je.. umah dia ar..























makcik kat dapur tu kate dia seksi. Dia diam je.. Masuk je blek smula " tak vogeh (vouge) la tak seksi" gelak je kawan2 dia..






















dia cantik kan?? cantik sangat.. cam anak patung..



























































dah siap..
mase ade tok kadi tu tak bleh nak amik gambar la.. sebab dok sblah dgn pengantin pompuan..































selesai dah.. jadi isteri orang dah ngko ek..








































bersiap nak naik pelamin plak..




























































































Pic kat sebelah ni upacara ape aku tak tau tapi nenek tu bagi mereka makan garam 3x sorang dengan pulut pun 3x cubit sorang. Mak aku cakap garam tu macam nak jaga diri kita la jangan bagi orang nak sihir2 ke, yang pulut tu untuk macam semangat la untuk jaga rumahtangga masa depan. Tah la tapi ni 1st time aku tengok orang wat camni.. hmm.. time blaja PB adat istiadat melayu dulu takde lak dengar lectr cite psl ni. Terlepas pandang kot.. Cam mcm adat orang kite kan..





ni adelah hasil rampasan mase lapang.. lepas makan tu balik.. penat gak la tapi harus pose sebelum balik hmm..











kepada aziz a.k.a Lobo : ko jage dia baik2.. ko jentik dia aku blasah ko..

4 comments:

mAwAr LiyAnA~ said...

waaa... jd pengapit nampak..
ni mesti kes nak amik berkat n badi neh.. haha..

jijah said...

anede hehehe..

razy san™® said...

ehem2...errr...







kiter ble plak ae??




ehehheh

jijah said...

kiter??
hmmm...
tunggu kenari kuar dulu kot
ehehehe..