Wednesday, April 1, 2009

Aku Tag Korang Plak

Balik je makan + dating semalam terus je aku pasang niat nak buat assg yang melambak ni. Tapi ape boleh buat..seruan hati ini begitu meronta- ronta untuk membuka dulu benda2 lagho nih hahaha.. dan.. dan.. kenape mesti aku di tag di saat2 niat murni ku ini sedang membara-bara?? huh.. Namun begitu, aku gagahkan jua untuk menyelesaikan semua persoalan dibawah ini...
1) apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
blog aku namanya " apabila jijah berkata- kata..."
aku pilih nama ni sebab dah blog aku, tentulah aku yg berkata2.. kan? Logik disitu?
2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
bagaimana boleh timbulnya idea utk menamakannya seperti itu.. arr.. itu yang kite tak tau.
3) apakah method dalam penulisan blog anda?
Method dalam penulisan ini adalah dengan menggunakan akal, sedikit perasaan, isu2 semasa dan juga kemahiran mengarang.
4) pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
Tak pernah. Ingat senang ke nak tunggu dia loading? senang2 je nak hapuskan huh..
5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Pendapat aku tentang blog org yang tag aku ni (razysan) hmm.. beliau adalah seorang yg gila kuasa dua, ooppss.. bukan gila kuasa tapi gila- gila ehehehe.., so isi kandungan blog beliau pun kadang2 mencerminkan dirinya dan pemikirannya lah. Overall ok la and aku suke skodeng blog beliau sebab ade pic aku mwakakakakaka..:p
6) senaraikan calon yang akan di tag:
bubu
e- pool
kymie
zackey
pak nil
..dan..
linda onn
mwakakaka..

No comments: