Saturday, April 4, 2009

Kelas Matematik

Video ni aku dapat mase tengah cek emel yang melambak tu.. Saje je nk post sb dah tak reti nak post ape lak time bz ngn kertas projek ni..Video ni maybe dah ade yang tengok kot. Kalau kat Malaysia ade klas camni pun best gak huhu..







Nak buat luahan hati sket..

Tak tau la ape perasaan aku skarang ni.. bercampur- campur. Tensen keja banyak kot. Dah tau keja banyak, lagi malas plak nak buat. Khamis lepas abang aku kal. Mase tu petang.. (tu pun nak bagitau). Aku takde la pelik ape pun, yela sebelum ni kalau ade ape- ape berita je dia or aku akan contact, kalau rase nak sembang2 ni aku terus je gi umah dia. Kitorang sembang biase je ms kal tu.. tapi sembang biase2 pun stgah jam jgak..Pastu malam tu dia kal lagi, bukan nak cakap ape pun, sembang biase je. Aku layan je la. Maybe dia windu aku kot kn..

Pastu esok tu dia kal lagi dlm kol 3, tapi aku tak bwk hp gi klas (aku ade 2 hp, 1 tinggal kat blek). Dalam kol 6 tu dia kal lagi tapi aku gi pasar malam so tak angkat jgk la.. Pastu aku tenggelam dengan kebizian keja dan aku lupe btul nak kal dia balik tanye ade pape ke..

Pagi ni dia kal lagi. Sembang biase jugak. Sampai aku tak tau nak cite ape, aku cakap ngn naja lak. Penat cakap ngn naja ni.. budak2 kan.. Pastu malam ni aku lepak blek aju. Then akak aku kal, bitau yang abg aku pun ade kal dia gak 2,3 ari ni. Pun same smpai dia tak tau nak cakap ape lg n dia cakap jugak ngn naja yg petah tu.. Dekat kol 11 tu aku balik blek. Aku trus cek hp lagi satu ni.. 2 missed calls Abg Sham.. aku cek 1 tu 8.50pm dengan 8.56pm. Pelik!!!

Pelik sebab sebelum ni kalau ade pape baru kal nak bitau, tapi ni ari2 kal n satu ari sampai 2,3 kali. Sembang biase je.. Takpe2.. Aku sepatutnya bersyukur ade abang yang care pasal adik2 nya kan?? Alhamdulillah..




nur najaa afifah





No comments: