Thursday, March 19, 2009

Anak Sape Ni????

Haiiii....

Post kali ni spesel tau hee…

aku tak penah cite lg psl kamoo.. so post ni hanya untukmu.. hehe..

kali ni aku nk cite pasal chenta hatiku ngeee… npe citer pasal die? nape bukan psl kosmate ke, jiran ke, pegaga ke, makcik cleaner ke.. hmm.. sebab.. hehehe.. malu la..

sebab ari ni 2o mac cukup la setahun kami bersama chewaahhh.. haha.. malu la nk jiwang2 kat cni haha.. baru je lagi hmm.. baru setahun je tapi klu bdak kcik dah bleh nk bjalan tau hmm...

So kat cni aku nk citer pasal dia je haha.. segan sey... mesti kne kutuk kaw2.. klu budak2 aku tau aku cite psl dia ni kat cni haha...

hmm.. 1st skali aku cite sinopsis k. Mase mula2 kenal dulu Ya Allah.. Tak tau cam mane nk cakap betapa tak sukenye aku kat dia huh.. tak tau nape.. tak suka sebab dia nampak sangat2 belagak, poyos, kerek cam macam la..tapi dia rilek je... aku je yang tak suka dia tanpa sebab.. pape ntah aku ni.. pastu tegur2, sembang2, tah cam mane, dah lame tu baru kuar.. pastu aku sangat2 pelik bile mase tah aku stat ske kat die hehe.. pastu ok la smpai skang ni hmm...

Dia ni dulu jaksa kolej aku (wakil pelajar2 kat kolej ni ala.. cam klu skolah2 dulu pangkat exco la kot..) so salu la metin, terlibat ngn aktiviti yang formal2 ni.. so bile 1st time nak kua tu, aku pun ingat kan die ni jenis yang.. ala2 kenegaraan, skema, patriotik, politik, ala2 Tun Hussien Onn, org yang nampak dan tau ape dia akan jadi 20 tahun dari skg, yang ala2 cam tu ar.. tapi aku rilek je, nak tengok dulu die ni cam ner.. klu betul macam sangkaan aku waahhhh… terseksa minda aku asik nak memikirkan masalah negara jgk nanti kan..

tapi sume tu tak betul… seb baik bayangan aku jek haha.. bile dah lepak2, makan2, tengok wayang, window soping… hmm.. kire orait jugak la kan dia ni.. orait sangat2 haha.. rupenye same je sewel cam aku haha.. 360 darjah berbeza ngn ape yang aku pikirkan hmm… then aku memang tak fikir pjg utk pilih dia after 2yrs aku menjanda haha.. (adik aku yg bagi title ni huhu..) then dapat tau die tak smoke (sangat2 susah nk cari lelaki yg tak smoke skarang ni), aku pun selesa ngn dia, then ok ar kan? tapi kadang2 cm emo gak ar bile time die jeling2 kat org len kan…haha…(bab ni memang lelaki suka sgt kan??) tapi aku faham la lelaki memang suka pada kecantikan but still aku susah nak terima kenyataan ittew haha..

ape yang aku suka sangat pasal dia is.. dia bleh wat aku gelak even time aku memang down giler2.. time memang air mate dh nak turun dah ni aku bleh gelak lak bile jmpe die hmm.. magic kan? hehe.. n aku tak pernah lagi jumpe sape2 yang bleh wat aku cm ni. maybe korang akan kate aku over.. or baru lagi or.. ape2 la tapi itulah dia.. tapi maybe jugak la kan baru2 ni berbunga2 lagi la kn hehe..

ape yang aku tak suke pasal die hmm... ntah la..tak nampak pun lagi.. siyess!! aku tak tau ape yg aku tak suke pasal die. Maybe inilah wanita kot nggeee.. dan aku memang tau jiwa perempuan bila mencintai... perempuan takkan nampak apa2 kekurangan yang ada pada pasangannya sampai la mereka berpisah.. maksud aku perempuan takkan cari kelemahan or memang tak nampak pun kelemahan orang yang die sayang but bile jodoh tak panjang, clash or ape2 yg seangkatan dengannya, masa tu lah mata kami akan nampak semua kelemahan yang diorang ade. Maybe bukan semua perempuan macam tu tapi kebanyakannya begitulah dan termasuklah aku skali muahahahaha...

mungkin sebab tu jugak terjadinya kes nk bunuh diri, makan pil, ape2 tah lagi kan sebab frust giler2 kan..

Eh?? dah panjang laa... ok la. nak wat kesimpulan ni.. so scara kseluruhannya, aku arap sgt this is the last one n hope bukan kekal sampai ke anak cucu je tapi kekal sampai ke akhir hayat ku.. lalalalalala… I love u the way u are n hope it will last foreber.. cheewaahhh.. speaking laks hahaha... okeh.. zasss...


keychain!!! hehehe.. aku tak sempat nk bagi pape kat die lg sb bz giler ar lately ni.. tapi ade la..

Ini dia gi alamanda semalam. Aku tak ikot. Dia g ngn kwn die then jumpe lak ngn syarifah amani ni.. tetibe je bdak amani ni wish kat aku haha.. hmmm.. mase ni aku ade dalam keta tengah blaja nak turun bukit ehehehe...


suke keychain ni hehe... kiut sangat hehe..

doakan perhubungan kami ngeee..:-)

7 comments:

mAwAr LiyAnA~ said...

hahaha... kantoi...! nnt nk hebohkn kt sume org yg mengenali diri kamu berdue.. kakakaka..
ok, sempena anvrsary korg ni, bubu akn bgi name spesel kt korg.. "mister n mistress cap ayam".. hi3..

jijah said...

ish.. bubu ni kate nak masuk utan?? tak masuk2 lagi ker? hahahahaha... dan ha...

razy san™® said...

sayang kamooo...........

hehehehe

mAwAr LiyAnA~ said...

bubu baru balik dr hutan... sesi heboh mengeboh akn bermula... huah3..

jijah said...

bubu jaat hahaha...

mAwAr LiyAnA~ said...

mn zaki ni.. xinterprem pon kt cni.. jom serang k.jijah rmai2..!!!!! kakakaka..

Lady D'yot said...

sweet couple..moga kebahagian berkekalan selamanya..aminn..;)