Friday, March 20, 2009

Dinner Mention

Salam..
Adoii laa.. Ape la nak buat nih hmm.. Aku baru je blik makan td kat ameer ali. Dah lame tak pi mapley, berbulan gak ar ( sb ade insiden yg tak diingini telah berlaku beberapa bulan dulu haha..) Pastu ni dah tak ngantuk, tak tau nak wat pe, membebel la kat cni.. nak wat paper projek tadek mood lak..

Malam tadi ade dinner mention (media and communication). Kos aku nye dinner la ni.. Wat kat hotel equotorial bangi. Tahun lepas wat kat Pan Pacific, klia. Giler ah best.. Tahun kitorg ni kt bangi jek hmm.. tp orait ler tu daripada ade khabar angin ckap nk wat kt dectar je haha.. Klu jadi kt dectar hmm.. memang batch aku la yg paling malang skali huhu.. so tema diner ni muhibah mention.. but Muhibbah ker kami??




pose dulu sblom gerak..

Overall diner td ok gak la tapi aku cam malas sket nak join aktiviti dorg cam menari2 kat pentas, tepuk2 tgn, wat ulat panjang2, kenal2 ngn junior huh.. puhleaseee... sebab aku rase, aku tak sepatutnye berada disini pada hari yang berbahagia ini cheewaaahhh hahaha.... yela aku rase ari ni sepatut nye tengah dating sempena entry di bawah ini ngeee.. tapi bab bergambar memang aku take part ar..


pose lagi sblom makan ngee...



saje je nak tayang gelang ni haha..




classmate aku yang united dlm erti kata tersendiri haha.. love u all lah.. mmuuuaaahhhhh....


Cam thun2 lpas.. ade cabutan bertuah, persembahan setiap batch, nyanyi2.. tapi tahun ni cam kureng sket sebab artis2 nye tak bpe terkesan di hati ini.. ade sape je bdak kcik tu naib juara bintang kecil sape tah name die, ngan bintang rtm no 2 pun aku tak tau name die.. tak de rase pun nak amik pic ngn dia haha.. jaat giler aku..







slamber lecturer2 aku perform kat atas huhu.. tiap2 thun cam ni sbnar nye.. giler sporting kan?


tapi yg best nye sket je laa sb ade rosyam nor weeewwwiiitttt haha... tak de la minat sgt kat die.. ( tiiippuuuuuu!!!!!) tapi sj je nak amik gambar same..


kemunculan istimewa haha.. mintak maap razysan ngee...




lecturer yg giler best hmm...




jangan jeles huhu..




ade ke patut dorg kate aku wat tema arab lak huh.. ni pakaian tradisional india la mei foong..



Lepas abis tu dalam 12.30 kot gi anta didie balik blek. Pastu lepak jap blek die, gosip2..tgok oim online dah tak sedar kol 3pg dah.. Giler ah.. Sampai lupe lak nak rply mesej kt chentaku.. dah taip dh tp tak send je. Patut la dia tak rply.. aku yg tak send rpenye huhu.. Dah nak blik tu bleh lak lapar smula. Tu yang balik blek, tukar baju trun smula gi mapley.. Seb baik aku join umah antu ari tu, brani ar sket nak naik trun kol 3 pg tu.. Klu tak, memang aku sanggup nangis smpai tertido sebab lapa giler..







muka kol 3.35am cam ni la.. ngantuk tapi lapo.. didie je tak de dlm pic sb dia tak suke amik gmbar kol 3- 5 pg..




ini adalah roti nan cheese.. sian kat aku baru tau rupa dan rasenye pg tadi haha.. wat malu kaum jek huh.. siyess!! aku tak tau pun ni adelah rupe nan cheese.. hmm.. ensem gak kan hahaha...



ini aku tau.. razysan msti salu minum ni time nengok bola kan3..


Lepas gi mapley, balik blek dh tak tau nak wat pe huhu.. ni pun dah 5.02am.. ape nk buat ni ar?? adoiiii laa... update blog je la ni.. klu nak tido memang dh tak ngantuk langsung dh ni.. tak sabar lak nak tengok pic kat kamera bdak2 len sb dorang rajin sket amik gmbar.. aku suke diambil gmbar hehe.. hmmm... so overall aku rase cam sedih sket la sebab lpas ni dah takde lg diner mention yg best ni.. dinner 3rd yr memang best..

Tapi malam ni jugak aku ade dgr2 citer tentang bdak2 ni psl benda2 yang aku tak pernah terpikir pun akan jadi kat dorg.. rupenye dalam diam2, dalam dorg gelak2, happy, senyum je.. rupenye ade la yang sakit dah kritikal, yang penah operation, yang semakin teruk n aku nampak badan bdak tu memang dh semakin susut, yang kena buatan orang ( nauzubillah..) mintak dijauhkan la aku dan kawan2 aku dari hasad dengki manusia yang sesat ni.. semoga Allah memberi petunjuk pada mereka yg berkenaan.. time2 dah nak grad ni memang cam macam cite yang aku dengar.. dan cite tu datang dari mulut tuan punyer badan sendiri tau!! (ciri2 bakal reporter bertauliah ngee...) mane la aku tak ngeri, bdak klas aku je dah 3 org kena tau! dan sorg tu personally cite sndri ngn aku.. (emo lak tbe2)..


k la, dah nk subuh pun.. jom subuh dlu.. bangun2 sume teman aku pi toilet mwakakaka...


take care bebeh.. ..love u all ..mmuuuaaahhhh...








5 comments:

zackey said...

xadil ko dpt jmpe rosyam..

mAwAr LiyAnA~ said...

zacky=makhluk giler artis, jeles..

jijah said...

aku suke bubu.. hahahaha...

zackey said...

aku xde r gle sgt mcm korg...
npk zahid trs terkam...

mAwAr LiyAnA~ said...

mn ade kitorg terkam.. zahid yg dtg kt kitorg..