Sunday, March 1, 2009

Lepas Geramm grrrrr.....

Ahad lepas ( 1 mac) aku pi join budak2 bkrs men boling kat metro point kajang. Tetibe je aku join da club hehe.. lantak arr.. janji aku hepi kan3? Lgpun ade gak bebudak ni join klu tak, ak pun tak paham nape aku ade kat sane..

Memula makan dlu kat old town white coffee.. Tak byk pic la sb tak bwk kamera. Lagi tak syok sebab pic pecah huhu.. En Razy @ chentaku nk bg pinjam, tapi aku tak nk huhu.. Padan muka aku.. Risau la pegang kamera orang.. Lepas makan, window2 jap kat area tu n trus ke tempat game wee...



Lepas siap posing bru men.. Start main dlm kol 3 abis kol 5.30 kot. Best gak ar sebab men syok sendiri kan ehehehe...hmm meh cni nak ajar men boling. Mula2... Alamak!!! kantoi bola lain2 kaler arr haha..



Pape pun mekasih diucapkan kepada en fikri kerana telah mengajar saya bermain boling. Untuk pengetahuan sume, game ari ni takde pape " tragedi" okey!!! siyes!! hmm... dan inilah hasilnye... weeee....



Inilah team kami hehe.. Tengok arr tere tak kitorang men? Dapat hamper wuhuhu.. Tak la.. Sebenarnye setiap group yang men ari tu dapat hamper haha.. So kami pun dikire menang gak ar kan.. eleh jeles ar tu huh.. Tapi overall best gak ar men sebab 1st murah.. 2 game ngan kasut rm8 je. Tapi time ni je la sebab dikire arge student kot pastu dorg deal cam mane tah ngn akak kaunter tu dapat ar price yg best ni.. Pastu 2nd sebab memang lupe ar sume kijer yg melambak kt blek tu. hmm.. besh2..:-)



Ni lah antara wajah2 atlet yang bermain ari tu. Dorang men cepat je abis. Group aku kire yang 2nd last ar abis main sb ade masalah teknikal lak ngn lane tu. Ade lak tahan2 orang nak baling bola nih..hmm..

Balik tu pi soping barang dapur jap n makan time lg kat haji samuri hee... Rugi ar wawa takde time ni. Klu tak, bleh dapat diskaun. Wawa itu adalah kawan ku yang bekerja di opis en samuri ini.. Ari tu makan ngn die kat putrajaya best je huhu.. Best la sebab dibelanjakan ahahaha.. Mekasih sume mekasih.. kerana membuat diri ini have fun pada wekend yang agak moody sket huhu..

Balik dalam ujan lebat wuwuwuwu.... Seb baik selamat sampai alhamdulillah tepat jam 8 malam kat uo huhu.. Balik tu mandi2 lepas isyak memang trus je tido waaa... Syok giler ah hehe..

p/s : Ade sape2 brani nk lawan men boling ngn aku yg dapat hamper free ni? K alau ade, hantar kan penyertaan anda kepada PR saye or sms BOLING dan antarkan ke 33534 hehehe.. okeh syiau..:-)

5 comments:

mAwAr LiyAnA~ said...

saye adalah ahli bkrs lelap yg xg maen boling.. kakaka..

jijah said...

owh... rugi2 xdtg. tp ok jugak. klu datang nt xcukup hamper kakakaka...

mAwAr LiyAnA~ said...

kalo dtg mesti sume org kalah maen boling.. org kn juare boling.. ki3...

razy san™® said...

hmm
de bran ke nk lwm boling ni
hahahhaa(ketawa dgn nada yg riak)

jijah said...

bubu- aah laa.. cm mane bleh lupe ni haha.. nk geng ngn bubu la cmni. jom bubu kite lwn razysan ni nk x? haha..

razysan- jgn lari eyy haha..