Thursday, March 26, 2009

kenangan terindah..





Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku





Selama mata terbuka

Sampai jantung tak berdetak

Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu





Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati






Bila yang tertulis untukku

Adalah yang terbaik untukmu





Kan kujadikan kau

Kenangan yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku






Meninggalkan jejak hidupku

Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati






Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas tiada batasan

Terus membara
Terkilan rasa jiwa

Ingin ku lihat mu dewasa
Apa daya
Tuhan lebih menyayangimu


6 comments:

Lady D'yot said...

kreatif!

razy san™® said...

pergh!!!!
syahdu banget ni
huhuh
ni yg mgalir air mte

pasni awk kne
tnm tempe la
hhehe

mAwAr LiyAnA~ said...

lor.. letak pegaga wtpeh..
baek letak gmbar bubu..

jijah said...

to cik gaga..
maafkan kite..
kite bukan nak bagi cik gaga mati..
kite bz sangat..
tak sempat nak bagi cik gaga kena matahari..
kite sayang cik gaga..
uuwwwaaaaaaaa....

zackey said...

drp ko biar kn dia mati baik ko jd kn ulam...
mkn pn sodap....

jijah said...

niat asal tanam tu mmg la utk mkn tapi bile dah lame2 tu jd sayang tau.. yela.. die la peneman aku tido, time boring, time kilat guruh.. aku sian klu die kat luar sorg2 sb tu die salu dlm blek je.. sekali tu dia mati la pulaakkkk.. uwwaaaaaaa...