Tuesday, March 31, 2009

Takmo Kacau Aku..






Kenape la dengan aku ari ni ek.. jap2 happy, jap2 sedih, jap2 nak marah je.. Tensen la keje banyak sangat. Minggu depan tiap2 ari ade presentation. Giler ape.. Assg jangan citer, tapi orang len pun mesti banyak gak kije.. Mesti orang len pun jap2 happy, jap2 sedih, jap2 nak marah gak... Haisshh...

Windu la kat najaa, anak sedara aku.. rase nak picit2 je pipi dia tu..

Rase nak mandi laut pun ade hmm... tu la, ari tu huda ajak dah pi p.D teman dia ngan geng2 bf die clebrate beday die, aku tak free plak. Kalau gi ramai2 best sket tapi tu la, aku pi blaja keta lak hmm.. tadek rezeki la laut nak aku mandi ngan dia..

Rase down pun ade gak. Sedih la dah nak abis blaja.. Nak blaja lagi..( nak ke?) yelaaaa.. aku nak blaja lg laa.. apsal? tak caye?

Dah la.. Malas la nak membebel kat cni. Nak basuh baju.



No comments: