Sunday, June 21, 2009

Berkira betul arr..


" Saya tak nak tau masalah awak.. saya cume nak tau awak boleh lapor diri atau tidak 1hb nanti? itu aje..kalau boleh, ok la kalau tak terpaksa la.. saya pun kena adil jugak dengan calon2 lain.."

" owh... hmmm... (susun ayat yang berterabur + redha) kalau macam tu takpe lah.. takkan sebab gap 3 hari tu saya nak lepaskan degree saya yang 3 tahun tu.."

" yess!!! saya rase praktikal awak lagi penting. Kalau kerja2 ni bile2 mase pun awak bleh apply nanti.. Lagipun pointer awak boleh tahan saya rasa baik awak sambung master.."

gglluurrppp...

" err... saya rase nak cari pengalaman dulu lah sebelum sambung study.."



tadek rezeki..


mesej abang syam plak..



" org xdpt la kj yg kbs tu.. dia nak pkai 1hb, org abis prktkal 3hb. xbleh cnsider pun sb dia trus nk anta pi training.."

" xpe. tak de rezeki kat situ. cube cari tempat lain.."

...kecewa...

....redha....



takpe laa.. dorang yang rugi tak dapat aku a.k.a pekerja yang akan berkhidmat dengan cemerlang, gemilang, terbilang, berbudi bahasa, hormat orang tua penyayang dan sopan walaupun sedikit kelam kabut...




1 comment:

razy san™® said...

hmm.
sy rse diorg ni tau kot awk tu kaki cubit..
hehehe..

xpe la kalo xdpt, blom de rezeki lg tu..maybe pluang yg lbh bek akn dtg gak nt..

pape pn rinnnddduuuuunnyyeeee kt die

huuhhuu