Thursday, June 11, 2009

Terseksa ah cam ni....

" Tadi en Aziz call saya, dia pesan suruh awak buat montaj untuk konvensyen SP (sasaran penting) nanti. Tapi pakai adobe premier ye.. boleh tak?"

" Owh.. boleh2.."



Uuuwwaaaaaaaaaa........
..Penderitaanku bermula sekali lagi..

uuwaaaaaaaaaaaaaaa.........
Ingat kan dah tak jumpe dah montaj ni huh.. Ade lagi?? Adoiii laaa.... Boleh muntah darah macam ni.. Taste datuk tu bukan taste asia, tu yang susah sket nak buat montaj ni. ooo... kutuk datuk ye??.. eh tak arr!!!.. ni cuma luahan hati je.. dah tu aku nak cite ngn sape lagi kalu kat sini aku sorang je yang buat praktikal huh..

Hmm... takpe2.. anak didik prof fuziah a.k.a kak gee dengan dr normah mesti boleh buat benda ni.. kacang je.. kalu kena rejek pun ade chance la aku nak pi soping kat alamanda tu untuk menghiburkan hati wawawawawa....

Nampaknye babak kebahagiaan aku semalam tak berpanjangan haaiisshhhhh....

No comments: