Tuesday, June 16, 2009

Paham anak- anak?






Terlepas sudah ketakutan aku haha.. Minggu ni sangat2 la bermain dengan emosi cewahhh haha.. Tadi puan maizatul datang tengok aku kat cni huhu.. Lepas jumpe en Aziz dia interview aku plak. Cam macam tanye. Sebelum tu aku siap pesan kat bdak2 opis soh dorang cakap yang baik2 je kalau puan tanye pape kat dorang jugak hahaha... Mase en aziz bagi markah tadi (aku ade skali okey!!) rase cam sedih pun ade gak. Terasa dah nak abis praktikal kt cni.. Baru skang aku rase cam sonok dok kat opis ni.. Tapi ok la sume dah settle hmm... Pasni bleh la membelanjakan diri dengan bahagianye kan? Owh.. tadi aku dapat kal dari kbs ooppsss.. bukan kebas tapi kemnterian belia sukan hehehe... Senin depan ade interview huhu.. Alhamdulillah.. Tapi tak kompem lagi dapat ke tak.. cume gi interview je dulu.. Arap2 la dapat kan... Rezeki Allah tu luas. Jangan risau ye, kalau dah memang ditentukan untuk kita insyaAllah akan jadi hak kita. Paham anak- anak?

No comments: