Tuesday, June 16, 2009

Konvensyen Keselamatan Perlindungan 2009

Akhirnya haha... ni lah projek terbesar masa aku praktikal ni.. dah pun berlangsung tadi.. Best gak ar sebab nampak cam mewah, glamer dan sangat sopistikated je sume tetamu yang hadir hehehe.. Pic tak dapat upload skg.. Walaupun begitu mereka sangat rugi kerana tak dapat tengok aku join dorang skali masa majlis berlangsung sebab aku kena stay kat belakang uuwaaaaaaa.... orang2 belakang tabir ni memang tak glamer pun huhu.. Tapi takpe.. malam ni dinner kpkk so malam ni adelah malam glamer sedunia haha.. Mungkinkah aku akan memalukan nama ukm dengan tema bling- bling yang aku cipta sendiri? hakhak.. Malam ni tema dinner biase2 je kalu orang gov ni..(sungguh tak sayang mulut dan jari).. kate en yusry tema dinner smart casual tapi.. Ade aku kesah? hahaha...

No comments: